15 jaar op de Zeehavenlaan 2019

Charles, onze penningmeester zei laatst, weet je dat we alweer 15 jaar op de Zeehavenlaan zitten? Ik keek hem aan en zei, ja waarachtig. Wat gaat de tijd snel.

Misschien is het wel leuk om een soort van receptie te geven voor wat oud leden, donateurs e.d. Goed idee zei ik maar laten we het dan wel goed doen met een officiële uitnodiging, drankjes en lekkere hapjes.

De datum werd geprikt en zaterdag 28 september was het zover.

Dat het druk werd dat wisten we en hoopte we, maar 62 volwassenen en een aantal kinderen was wel een beetje boven verwachting.

Om kwart over 4 stapte de eerste personen al over de drempel in een gezellig aangeklede kantine. Aan de wand een door Charles gemaakte uitgebreide  fotosessie, sta tafels en een heerlijk hapjes buffet.

Iedereen had het prima naar de zin en maakte dan ook uitgebreid gebruik van de drankjes en lekkernijen.

Een paar bezoekers hadden zelf een leuke attentie meegebracht voor bestuur en vereniging. Onze welgemeende dank daarvoor.

Ik, en mijn medebestuursleden vonden het een groot succes en we kunnen dan ook terug kijken op een geslaagde middag.

Rest mij nog Leen te bedanken voor het maken van de foto's welke te zien zijn op onze foto pagina.

Hartelijk dank allen voor jullie bezoek en jullie bijdrage aan deze receptie.

Groet Rinus Klijn

P1030410.jpg