Barbecue avond 2018

IMG-20180710-WA0024.jpg
IMG-20180710-WA0020.jpg
IMG-20180710-WA0025.jpg

Vrijdag 6 juli was het prachtig weer en dus ook barbecue party time bij Odysseus.

Zoals gewoonlijk gaan we bij Odysseus de zomerstop in met een gezellige barbecue. Het was dit jaar mede door de grote opkomst bijzonder gezellig. Prachtig weer. heerlijk vlees, lekkere saledes en een goede machinist, dus wat willen we nog meer.
De machinist overigens, hoef het eerste halfjaar niet naar de kapper. Onze ervaren man wist het vuur zo op te stoken dat zijn baardharen van schrik voor een half jaar naar binnen zijn geschoten. Ook de jeugpuistjes kon je zo van zijn wangen borstelen.
Maar dat mocht de pret allemaal niet drukken. Het was een geslaagde avond en dat is voor het bestuur het belangrijkste.
Daar doe je het allemaal voor uiteindelijk.

Ik maak er geen lang verslag van dit keer, maar ik wil wel een aantal mensen bedanken.

Marja voor haar bijdrage aan de salades,
Bryan voor het helpen opbouwen donderdagavond,
Charles voor zijn uitstekende bijdrag in het roosteren van het vlees en schoonmaak zaterdagmorgen,
Hans voor zijn bijdrage in de opbouw en de schoonmaak zaterdagmorgen,
Nelly voor het doen van de vaat, en Bryan O voor zijn leuke gebaar naar ondergetekende in de vorm van een kistje mooie wijn. Wordt zeer gewaardeerd.

Rest mij nog te zeggen dat dit Walter zijn laatste schietavond was en voorlopig onze vereniging gaat verlaten.
Het bestuur wil hem dan ook zeer danken voor zijn bijdrage de afgelopen jaren. We zullen Walter missen als een fijn lid en gedegen bestuurslid.
Maar..............Heintje Davids begon ook meerde keren opnieuw. Dus wie weet.

We nu lekker gaan nu genieten van de mooie zomeravonden in onze eigen tuin.
We op dinsdag 14 augustus weer gaan trainen.

a-RINUS.gif