Odysseus 20 jaar
20 jaar Odysseus 01.JPG

Dinsdag 1 maart 1988.

Dit is de dag dat Odysseus officieel begint.

20 jaar later heeft het bestuur een groot feest georganiseerd in het Clubgebouw aan de zeehavenlaan.

We worden verwacht tussen 18:30 en 19:00. En dat betekend dus niet 19:01. Te laat is op deze dag ook echt te laat.

En dat heeft iedereen zich ook goed in de oren geknoopt. Iedereen was op tijd.

Om zeven uur opent Rinus de avond en legt uit hoe de avond ongeveer zal gaan verlopen.

Als eerste wordt er een korte film vertoond, over het ontstaan van de vereniging.

Hierna is er tot aan het eten de mogelijkheid om nog een aantal films te zien over boogschieten.

Ook deze kunnen op veel aandacht rekenen.

Vervolgens wordt het eten bezorgd een heel uitgebreide rijsttafel, waarbij er aan iedereen gedacht is.

Tijdens het eten heeft Jorrin nog een kleine verrassing voor het bestuur en overhandigd een kaart met daarbij een kleine bijdrage voor de vereniging.

Deze werd aangeboden door een kleine groep leden welke zeer frequent aanwezig is op de vereniging.

Na het eten werd er nog een heerlijk dessert voor geschoteld.

Na het dessert heeft het bestuur ons een super spannende bingo voorgeschoteld, waarin er hele leuke prijzen te winnen zijn.

Bijvoorbeeld geurverspreiders, elektrische tandenborstels, elektrische blikopeners of een portable cd-speler.

Na afloop van al dit feest gebruis. Komt de laatste verrassing voor alle schietende leden.

Het nieuwe verenigingsshirt wordt geshowd door een professionele mannequin (Hans Schram).

In plaats van het witte shirt met zwarte opdruk, is er dit keer meer gekeken naar de verenigingskleuren. Het shirt is nu geel met blauwe opdruk. En ze zien er echt heel netjes uit.

Tijdens het uitreiken van de shirts wordt er nog wel even op gewezen dat de vereniging een officiële waarschuwing van de bond heeft gehad en dat iedereen die in competitie verband of een officiële wedstrijd schiet namens de vereniging geacht wordt het shirt te dragen.

Daarbij komt nog dat eigenlijk ook een ieder de verenigingsbroek dient te dragen. Deze is blauw en kan bij Hans Schram besteld worden.

Hiermee werd de avond ook officieel beëindigd, maar dat betekende niet dat ook iedereen direct weg moest, dus er werd nog even gezellig met een grootte groep door geborreld.

Vanaf deze plek wil ik het bestuur nogmaals bedanken voor een super avond. En ik kijk nu al uit naar het feest over 5 jaar. Als de vereniging 25 jaar bestaat.

En vraag ik aan alle leden om eens na te denken over een passend cadeau voor de vereniging.

Tot over 5 jaar.

Jorrin