Zomerverschieting 2019

20190702_213958_edited.jpg
20190702_213939_edited.jpg
20190702_213914_edited.jpg

Dinsdag 2 juli hebben we de zomerverschieting gehad zoals gebruikelijk de laatste avond voor de zomerstop.

Dit jaar mocht ik (Bryan Oosthoek) het als nieuwe wedstrijdleider(intern) organiseren.

We hebben dit jaar een bingo wedstrijdje gehouden. Op zelf gemaakte blazoenen en zelf gemaakte bingo kaarten gingen wij het in een face2face wedstrijd formaat tegen elkaar opnemen.

Nadat de baanindeling bekend was gemaakt werden er strootjes getrokken om wie er mocht beginnen. Zodra alle nr1 schutters geschoten hadden werd er gezamenlijk gekeken welk nummer het was geworden en werd deze op beide bingo kaarten afgestreept.

Zodra de een schutter 2 volle rijen had heeft hij die wedstrijd gewonnen.

Na de eerste ronde gingen alle winnaars door voor de hoofdprijs en gingen de verliezers door voor de winst van de B-pool.

Vanaf de 2de ronde was het echter wel een knock-out ronde geworden en waren alle verliezers uitgeschakeld. Uiteindelijk na wat spannende wedstrijden stonden Dik en Cok in de finale van de B-Pool met Cok als de winnaar. En in de finale stond Jos tegen Bryan O met als winnaar Bryan.

Zelf vond ik het een zeer geslaagde wedstrijd en hoop meer van zulke wedstrijden te mogen organiseren, al waren we met een leuk aantal schutters hoop ik er meer te zien op de volgende wedstrijd.

Bryan Oosthoek (Intern wedstrijdleider)

(Note van het bestuur.

Het bestuur wil Bryan bedanken voor het organiseren van deze wedstrijd. Wij vinden dat Bryan er alles aan gedaan heeft om deze zomerverschieting tot een succes te maken. Denk daarbij aan de zelfgemaakte blazoenen en de zelf gemaakte prijzen.

Des te triester vinden wij het, dat veel leden het niet op konden brengen om tot het einde te blijven. Het bestuur begrijpt best dat iedereen die eerder weggegaan is daar een hele goede reden voor had. Aan de andere kant denken wij dat je wist dat dit een bijzondere verschieting zou worden, en dat deze best eens wat later zou kunnen eindigen.

Voor Bryan in ieder geval een grote buiging.)

Onderstaand de uitslag;

Bryan 1.jpg